[python] Mod_python

Jan Machala admin na fineboard.cz
Pondělí Leden 9 14:59:47 CET 2006

Dobrý den,
tak jsem se pokoušel tak 2 hodiny rozchodit na localhostu mod_python. Ale
apache mi pak hlásí, že soubor mod_python.so neexistuje a tak to nejde.
Popíšu, co jsem dělal a nedělal:
 - stáhnul jsem nejnovější mod_python
 - ten jsem umístil do apache/modules a přejmenoval koncovku *.5b na *.so
 - potom jsem přidal do httpd.conf řádky s LoadModule, AddModule, <directory
/> a ty detaily k tomu. Myslím že byly nastaveny dobře.
 - apache nefungoval
 - vytvořil jsem i soubor index.py a .htaccess jak jsem se někde dočetl, ale
apache nejde spustit.

Mohl by jste mi poradit? Instalátor Win32 na mod_python my nejede, neboť
nejsem adminnistrator(kvůli bezpečnosti) a když to chci nainstalovat jako
administrátor, tak zase nemám jako administrátor nainstalovaný python.
Problém bude asi v tomto, ale nevím jak to vyřešit, znovu instalovat python
se mi opravdu nechce.
Popřípadě by mi někdo mohl poslat samotné soubory, které vyjdou z instalace
... tedy ten mod_python.so

Nashledanou a mockrát děkuji za radu.