[python] Mod_python

Juraj Hudák hudin na seznam.cz
Pondělí Leden 9 18:21:32 CET 2006

Jan Machala napsal(a):
> Psal jsem to u úvodním příspěvku.

Ano to jste psal - "stáhnul jsem nejnovější mod_python" - sice ne odkud a jak se
balik jmenoval, ale da se rict, ze jste to psal.

Mimo jine jste take psal - "ten jsem umístil do apache/modules a přejmenoval
koncovku *.5b na *.so" - to vubec nechapu, pravda na MS systemech nedelam, ale
jsem si temer jist, ze na MS systemech .so nebude to, co hledate, tedy .dll. (I
to prejmenovani je nejake divne.)

> Jediné o co mi jde, abych mohl zkoušet python na localhostu a posléze to
> použít na webu. Slyšel jsem že to jde tím mod_python. To je celé.

Python stejne jako Perl nebo PHP bude fungovat i jako .cgi - napr. pomoci
.htaccess s uvedenim "AddHandler cgi-script .py".

--
Juraj Hudak
hudin na seznam.cz