[python] Mod_python

geon geon na post.cz
Pondělí Leden 9 21:25:39 CET 2006

Jan Machala napsal(a):
> Dobrý den,
> tak jsem se pokoušel tak 2 hodiny rozchodit na localhostu mod_python. Ale
> apache mi pak hlásí, že soubor mod_python.so neexistuje a tak to nejde.

Já jsem to před chvílí zkoušel a taky mi to nejelo :-( . Chvíli jsem
bloumal a pak jsem přišel na to, že je to velmi pravděpodobně tím, že
nemám patřičné verze. Apache 1.3.33, mod_python 2.7.11 - i jako dll i
jako py (podle
http://www.modpython.org/live/mod_python-2.7.8/doc-html/app-wininst.html
) , ale mám python 2.4 a to prostě spolu nejde. Ten 2.7.11 je pro python
2.0.

I mně tedy mate, že v adresáři modules (pod windows) mám spousty *.so,
které když odkomentuji v httpd.conf, tak normálně fungují. Když jsem tam
nahrál ten *.dll, tak to házelo chybu ...cannot load .... mod_python.dll
..... - ale to myslím bylo tou nepatřičnou verzí.

Ted na to již zase nebudu mít chvíli čas, ale zkusil bych stáhnout
apache2.0, mod_python
http://mirror.styx.cz/apache/httpd/modpython/win/3.2.2b/ a python 2.4
(ten již mám). Ten mod_python je již exe, takže se to možná bude
instalovat samo ..... Bez administrátora ale nevím ...

Nevím jestli jsem pomohl, dejte kdyžtak  vědět.... I mně by to zajímalo
- nějaký zaručený doporučený návod, s konkrétními odkazy, jak rozchodit
mod_python pod xp, s úskalími, co mohou nastat....

Mějte se

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.