[python] Pygame

geon geon na post.cz
Středa Leden 11 17:59:19 CET 2006

To je divný. Já jsem s tím neměl nikdy žádný problém. Ani když jsem měl
py2.3, a pygame 1.6. Ted mám py2.4 a pygame 1.7 a jede to. Máš v
adresáři pygame soubor locals.py? Měl by tam být, posílám přílohou, ale
to z Win, ale mělo by to být stejné.

Jo tak ted koukám - nejmenuje se ten tvůj script náhodou pygame.py?
hahaha Tam bude zakopanej pes.
Nedoporučuji dávat programům stejná jména jako mají funkce, příkazy,
moduly. A to bych řek', že my ne-angličané máme ještě výhodu, protože
angličanům se to musí stávat daleko častěji :-). No my tam do názvu zase
někdy dáme háček nebo čárku a už to je taky pak naprt ...

geon