[python] success stories

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Leden 11 22:35:30 CET 2006

Ahoj vsici,

uz jsem to sem pred lety psal, ale opakovani matka moudrosti:

- moc by se mi libilo, kdyby se na webu objevily "success stories," tedy
kratke (anebo i delsi ;-) clanky o tom, kde a jak pouzivate
python/zope/pycosi ve firme, vyznamnem projektu, ale ostatne i v
domacnosti ;-)
- zajimave jsou nejenom technicke detaily, ale i organizacne-spolecenske
(jak technici presvedcuji management, jak management presvedcuje
techniky, jak se presvedcuji freelanceri pracujici na spolecnem
projektu, apod.), pravni a kdovijake jeste
- a samozrejme nejake highlighty: co jsou nejvetsi vyhody a problemy
toho reseni

tak tak nejak....

--

ViNiL

If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo.