[python] Generovanie dokumentacie

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Leden 17 15:53:35 CET 2006

Martin Stofcik...
> [...]
> ake programceky pouzivate na generovanie dokumentacie?
> Zatial som vyskusal epydoc, ale vobec sa mi to nepaci.(nechce mi
> naimportovat niektore moduly z projektu a asi ma problem s unicode)

V nedávné době byl jazyk Python zařazen mezi
podporované jazyky v dokumentačním nástroji
Doxygen (www.doxygen.org). Používám jej pro C++,
dále podporuje C, Javu, PHP, C# (pokud vím).

Pro Python ho nepoužívám, protože to zatím
nepotřebuji. Vzhledem k tomu, že jde o čerstvou
aktivitu, neočekával bych zatím žádné zázraky,
ale budoucnost odkaduji jako slibnou.

Každá testovací ruka/hlava je dobrá. Pokud
se zapojíš, budeš v doxygenovské komunitě
jistě vítán.

pepr