[python] Pocet instancí objektu

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Úterý Leden 24 11:21:14 CET 2006

Ahoj,

nevim, jestli si rozumime. Instanci daneho objektu myslis instanci dane tridy?
To myslim nejde, pokud si to nenaimplementujes sam. Zkusil bych se podivat do
Python Cookbooku, tam nejake hratky s tim nekde byly, ale je to vcelku magie.

Co se tyce poctu odkazu, podival bych se na gc.get_referrers().

JP

Daląí informace o konferenci Python