[python] idle v xp pod User

Pavel Kosina geon na post.cz
Sobota Červenec 1 10:45:00 CEST 2006

Ahoj!

Přešel jsem z w2000 na wxpsp2. A přestal mi fungovat IDLE :-( (kromě jiného)
Tuším že to bude tím, že nejde localhost a vnitřní komunikace. Kerio
Firewall jsem pro jistotu dal úplně pryč a mám zaplý jen XPFirewall. Ale
i když ho vypnu, tak to nejde. Pod administrátorem to jede, pod
uživatelem s právy Users (účet s omezenými oprávněními) ne - ani hláška,
prostě to nenajede. Ve w2000 to jelo pod právy PowerUser.

Takže mé dotazy/řešení (kromě linuxu :-) ) jsou asi 2:
* jak v xp nastavit uživatele jako PowerUser?
* jak odblokovat localhost a příslušné porty?

Díky

--
geon
Pavel Kosina