[python] font v TK menu

Petr Mach gsl na seznam.cz
Úterý Červen 6 17:22:57 CEST 2006

Jiri Vit wrote:
> Tou wiki jsem myslel tu na py.cz ;-)
>
> Jinak detailni info k prikazu:
> http://www.tcl.tk/man/tcl8.4/TkCmd/palette.htm
>
> Podle toho co se tam pise, je mozne zadat jakoukoliv barvu, ostatni barvy se
> automaticky prepocitaji na jim odpovidajici kontrastujici protejsky. Plati to
> na celou hierarchii widgetu, takze by to nemelo jit do konfliktu. Bohuzel Leo
> nemam, takze to nemuzu vyzkouset.
>
> Zdravi
>
> Jiri Vit

V leu to nefunguje dobre, barva pozadi se neaplikuje na vsechny widgety,
ale barva fontu ano, takze mam pak bily font na svetlem pozadi. Ale to
mi nevadi, protoze ono to pozadi ma systemovou barvu (nevim jestli cirou
nahodou, nebo ji nejak prebira), takze to ladi dohromady. Vadilo mi to
pismo a to je OK. Jeste kdyby bylo TK rychlejsi a polozky v menu se samy
oteviraly pri najeti kurzoru a bylo by to idealni :-).

Petr Mach