[python] widget == udelatko ?

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Pátek Červen 9 14:35:45 CEST 2006

V X-Window se, pokud se dobre pamatuji (je to uz davno)
pouzivaji pojmy widget a gadget. Bavili jsme se o tom
jako o "čudlících" a "budlících".

Ono je to asi trochu "dětské" i anglicky. Ale oni se
s tím ne...ou (= nepatlají).

Pokud to má být seriózní překlad, pak bych volil
spíš "ovládací prvek".

pepr

Pavel Kosina