[python] widget == udelatko ?

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Pátek Červen 9 19:10:21 CEST 2006

Jiri Vit wrote:
> libi se mi projekt prekladu dokumentace k Tkinteru a zvazuju, ze bych se
> pridal. Co me vsak zarazilo hned na uvodu je slovo "udelatko", ktere bych dal
> tak na stejnou rovinu se slovem "bazmek". Muzu se zeptat, jaka byla motivace
> a proc misto "udelatka" neni treba zvolen termin "komponenta"? Nevim jak na
> ostatni, ale udelatko na me pusobi strasne detsky :-)

Blesmrt vespolek, na uvod poznamenam, ze prekladam Gentoo dokumentaci do
cestiny a uz proto se mi slova jako "udelatko" libi :).

"Komponenta" zni jako nejakej bazmek z delphi, to bych nedoporucoval,
"graficky prvek" je mozna lepsi, ale delsi (a kdo to ma furt psat, ze
jo), takze bych se skoro primlouval pro slovo "widget" a hezky cesky
bych ho sklonoval.

Mejte se kvasne a pijte Svijany,
-jkt

--