[python] MS Windows, ISA, urllib a proxy autentizace?

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Červen 20 12:36:46 CEST 2006

Petr Prikryl napsal(a):
> Ahoj všichni. Máte někdo zkušenosti s tím, co je nutné
> udělat, aby následující kód (principiálně) fungoval
> pod MS Windows v síti s ISA serverem, nastavenými
> firewally a podobnými "bazmeky"? ;-)

Když jsem kdysi dělal PythonChallenge, v jednom levelu bylo nutné
přihlášení pravděpodobně ale úrovni htaccess. Následující kod mi
fungoval, jména a hesla změněna:

def prihlaseni():
    passman = urllib2.HTTPPasswordMgr()
    passman.add_password('xxxxxxxxxxxx',
"http://www.pythonchallenge.com", 'yyyyyy', 'zzzzz')

    authhandler = urllib2.HTTPBasicAuthHandler(passman)
    opener = urllib2.build_opener(authhandler)
    urllib2.install_opener(opener)

Pak jsem již normálně mohl volat příslušnou stránku pomocí:

req=urllib2.Request(cesta, headers=params)
f=urllib2.urlopen(req)

ahoj

--
geon