[python] Zkusenosti s editorem SPE?

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Červen 29 08:48:06 CEST 2006

No, ja jsem ho pouzival a docela spokojenost, ale problem byl v tom, ze
delam jak v Pythonu tak v PHP coz je docela problem, proto jsem
potreboval editor, ve kterym by se dalo inteligentne vyvijet jak v
Pythonu, tak v PHP proto jsem nakonec zustal u PSPadu.
Pokud bych ale delal jen v Pythonu, asi bych u SPE zustal, zamlouval se
mi nebyl na rozdil od ostatnich prostredi pro vyvoj v Py preplacany.
Sice mel nejake musky (co nema ;-)) ale na to si clovek zvykne.

Tomas Brabenec
http://brabenec.net | http://uzdroje.cz