[python] wxPython: GridBagSizer a odsazeni objektu kousek od kraje frame

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Středa Březen 15 12:21:08 CET 2006

Zdravim,

On 3/14/06, .: smilelover :. <smilelover na centrum.cz> wrote:
> Zdravim,
> jak zajistujete pri pouziti wx.GridBagSizeru to, aby objekty do nej
> vlozene nebyly nalepene uplne na kraji. Vyresil jsem to pridanim techhle
> dvou "objektu" do sizeru:
>
>         self.sizer.Add((0, 0), (0, 0))
>         self.sizer.Add((0, 0), (0, 4))
>
> Nejsem si jist, jak moc je to kosher a takyk nevim, jak bych menil tu
> mezirku, co mi to tam pridalo. Jeste by se to dalo pres
> Insert/InsertSpacer, ze? Neco jako padding v CSS by se hodilo :)

metoda Add muze mit i dalsi parametry
(http://wxpython.org/docs/api/wx.GridBagSizer-class.html#Add), Vam by
se hodil asi border (pocet pixelu) v kombinaci s flag:

  sizer.Add(item, pos, border=5, flag=wx.LEFT | wx.RIGHT)

tento zpusob se pouziva i u jinych "sizeru" -
http://wxpython.org/docs/api/wx.Sizer-class.html#Add

  S pozdravem Petr Hlavka.