[python] windows: spousteni externich programu

Petr Vaněk petr na scribus.info
Čtvrtek Březen 23 16:53:33 CET 2006

Dne čtvrtek 23 březen 2006 16:43 Jan Martinek napsal(a):
> Opravdu se nechci vnucovat s tím modulem subprocess, ale ve srovnání s
> os.popen3 má jisté výhody:

muhehehe

> - parametry předává jako "list", takže nevzniknou problémy s mezerami v
> názvu souboru atd.
>
> - když nenajde binárku, tak způsobně vyhodí výjimku

ano, tohle je idealni. Jen je "moc novy". Skript, ve kterem bych rad tohle
pouzil bezi treba i na produkcnich serverech, kde je py2.1 a kazda zmena SW
musi projit testovanim, a to mi nikdo nezaplati.
Koukam ale, ze je to cisty Python, takze bych mohl ten to modul vzit a
importovat ho v pripade, ze je py<2.4. Jeste si to promyslim.

diky za rady
p.