[python] soubor+parametr

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pátek Březen 24 07:40:10 CET 2006

Ahoy,

zpusob, jak v Pythonu zpracovavat agrumenty z prikazove radky neni
slozity. Co si tak z hlavy vzpominam, tak muzes pouzit but
optparse.OptionParser, nebo getopt.getopt. Prvni zpusob me prijde lepsi,
ten druhy vychazi z UNIXoveho getopt.

Nebudu tady psat priklad, protoze ten a mnoho dalsich informaci najdes v
dokumentaci pod indexem "optparse".

Z tveho prizpevku jsem moc nepochopil, co potrebujes, ale jestli
potrebujes zpoustet externi program, tak to sme resili vcera. Subj:
"windows: spousteni externich programu"

Leo