[python] Mod_python a uchovani dat v operacni pameti

Jan Martinek honza na dp.fce.vutbr.cz
Středa Březen 29 11:05:55 CEST 2006

Pavel Reznicek wrote:

> Dekuji a omlouvam se. Nevim, jestli je zde preferovano nejake
> specificke kodovani cestiny a co je tedy "spatne nastavena" cestina,

Obávám se, že jste píchl do vosího hnízda, protože máte špatně nastavený
svůj Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506, v hlavičce mailu
neposíláte charset a říkáte, že "zde je něco preferováno". Je vcelku
lhostejné, jaké použijete kódování, ale musí být v mailu uvedeno. Tím
bych chtěl uzavřít toto off-topic intermezzo a přikládám váš původní
(zajímavý!!!) mail v čitelné podobě (doufám).

Milí pythonýři,

pokouším se nyní spřátelit s mod_pythonem. Děláme webovou aplikaci,
která má sbírat data od klientů a zpátky poskytovat aktuální stav.

Data se dají strukturovat jako slovník obsahující v klíčích řetězce a v
hodnotách seznamy či tuply čísel.

Původně jsme plánovali nějakého pythonového démona - bez mod_pythonu,
který by data prostě uchovával v paměti, podle potřeby dost často
aktualisoval (v řádu sekund) a také poskytoval. Aktualisace dat právě
bude docela rychlá.

Tak - a o co jde: Myslel jsem si, že když mod_python běží pod Apachem,
což je démon, bude si zaslaná data pamatovat. Opak je pravdou. Apache
občas modul přeimportuje nebo co a data se vyprázdní.

Znamená to snad, že budeme nuceni uchovávat data v souboru či v
databasi? Zatím jsem to udělal do souboru, ale bojím se, že se do disku
na serveru časem prošoupe díra... :-)

Pavel Řezníček