[python] win32com - zachytavani udalosti

rajcze rajcze na gmail.com
Úterý Květen 9 22:48:27 CEST 2006

ahojte,
dneska sem si chvili hral s COM rozhranim k winampu, podarilo se mi
rozchodit celkem vsecko, co bych chtel, az na jednu vec - zachytavani
udalosti generevanych prez COM rozhrani.
podle "pruzkumnika" COM objektu
(Python23\Lib\site-packages\win32com\client\combrowse.pyo) ma mit
udalost SongChange, ktera se vola pri zmene skladby. tady je muj
problem, neprisel sem na zpusob, jak  v pythonu udalosti odchytavat,
google mi poradil vytvaret instanci COM objektu pomoci
win32com.client.DispatchWithEvents jenze to mam vyctene jen z diskusi,
kde nekdo chce pomoct => nemam fcni tutorial...
diky za pomoc

rajcze

--
Linux je user friendly, ale pratele si vybira