[python] autologin; auto POST weboveho formulare

Zdenek Dolezal zdenek.dolezal na gmail.com
Pátek Květen 19 16:08:18 CEST 2006

> No jak to tak vidim, tak mas dve moznosti - bud budes z pythonu primo
> ovladat webovy prohlizec

To bohuzel nechci.

> Druha moznost muze dojet na nejaky "divny" nastaveni webserveru, resp. "zvlastne
> napsanou webovou aplikaci", nicmene vzhledem k tomu, zes toho o ni moc
> nerek, ti asi nic lepsiho neporadim.

Samotna moje aplikace bezi za CherryPy.
Ano, uvazuji o necem v tomto smyslu - pouziti cgi proxy
(http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/), nejspise bych s timto
resenim uspel a pozadovaneho efektu dosahnul, ale nejsem z neho prilis
nadsen (nutnost zahrnout do aplikace cgi proxy).

Dale mne take bylo navrzeno jine mozne reseni - zpracovat odpoved od
serveru (zahodit) a pak browser (spolu se zpracovanymi cookieny) na
tuto adresu nasmerovat (jakoby prihlasenim predtim provedl on), ale
zatim jsem nad timto moc nezamyslel a nevim, jak moc je to resitelne.

Diky za reakci.
--
S pozdravem
Zdenek Dolezal (zdenek.dolezal na gmail.com)

gsm: zdenek.dolezal na vodafonemail.cz