[python] Dekorátory

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Listopad 9 16:29:11 CET 2006

este tu je jeden link o dekoratoroch, ktory tu uz niekto publikoval
http://www.ddj.com/184406073

superman <feed na centrum.cz>
Sent by: python-bounces na py.cz
09.11.2006 16:16
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
[python] Dekorátory

> Pomuze http://www.python.org/doc/2.4.4/whatsnew/node6.html ?

Jestli jsem to to tedy dobře pochopil, dekorátory jsou prostě zakuklené
automaticky volané funkce. Takže jakž takž mi z toho vychází asi
princip, ale chybí mi popis předdefinovaných deklarátorů a co vlastně ty
deklarátory dělají.

Třeba jak tu proběhla debata ohledně @property a @Property, tohle jsou
informace, které bych čekal od základního manuálu Pythonu.

Ale v každém případě děkuji, protože alespoň jsem pochopil, nebo začal
chápat, jak ty dekorátory vnitřně fungují. Je to trochu pro mě nezvyklé.

Miloslav Ponkrác