[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 9 18:33:31 CET 2006

Nic není tak horké jak se zdá. Ale zajištění zpětné kompatibility
považuji za jednu z podmínek rozšíření Pythona. A já bych si moc moc
přál, aby se Python rozšířil, protože čím víc bude kolem nás, tím spíš
se mi poštěstí, že v takovém bezvadném jazyce budu moct programovat
třeba i profesionálně.

Protože jakmile Python nebude kompatibilní, tak spousta knihoven a věcí
prostě nebude fungovat a Python toho bude hned nabízet o poznání méně
možností a bude mít menší uplatnění.

Já jen doufám, že Rossuma v Google pořádně zaměstnají a nebude mít čas
na takové věci jako přeorávat Python.

MP