[python] class a subclass

mtip mtip na atlas.cz
Pátek Listopad 10 21:03:57 CET 2006

Ok beru na vedomi. Tato cesta asi neni ta prava. Zmenim tedy rodice
tak ze funkcnost zustane zachovana a bude plnit co ma.
misto self.prn() uvnitr tridy a zavolam a.prn(self) a je po problemu.

Dalo by se to tedy shrnout tak, ze pokud volam verejne metody uvnitr
jedne tridy je vhodne pouzit class.method(self) ? Protoze nikdy nevim
zdali nebude treba prekryt metody v potomku ?

Mirek.

s> Znáte přeci třídu, ne? Pokud self je jiné třídy, než metoda, ve které jí
s> definujete, máte volání "zvenku".

s> dir(trida)?

s> Jinak vítejte ve světě hackerů. Tohle začíná být stejně napínavé jako
s> když jsem měnil ukazatele na tabulku virtuálních metod v C++. :-)

s> Miloslav Ponkrác
s> Python mailing list
s> Python na py.cz
s> http://www.py.cz/mailman/listinfo/python