[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Jan Matejka matejka na cat.cz
Pondělí Listopad 13 17:24:14 CET 2006

> Dobře, tohle mě zajímá: Jakou alternativu nabízí Python k
> foldl (které si přejmenoval na "reduce")? U map je to jasné,
> přeci jen list comprehension ani generator expression nejsou
> o moc horší, navíc generator expression má lazy sémantiku,
> což je Good Thing(TN). Ale u toho reduce() trošku tápu.

Taky jsem tápal, ale GvR mi to objasnil na zmíněné stránce:

So now reduce(). This is actually the one I've always hated most, because,
apart from a few examples involving + or *, almost every time I see a
reduce() call with a non-trivial function argument, I need to grab pen and
paper to diagram what's actually being fed into that function before I
understand what the reduce() is supposed to do.

Zrušením reduce() GvR chrání americké lesy.
Jan Matějka