[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Jan Machala admin na fineboard.cz
Pondělí Listopad 13 18:47:41 CET 2006

Třeba místo toho nabídnou něco jiného a lepšího. Třeba na místo lambda to
bude theta a místo map bude pam atd....

-----Original Message-----
From: python-bounces na py.cz [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of
superman
Sent: Monday, November 13, 2006 6:24 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

> Naopak Guido sa teraz snazi v tom horeuvedenom clanku s nadpisom 'All
> Things Pythonic' povedat asi to, ze reduce() nie je pytonicky.

To je jako boj za čistou rasu. Navrhuji zastřelit GvR, než bude ještě
více despotický ve svým rozhodnutích. Protože já jeho argumenty začínám
považovat ... za trochu subjektivní.

Podmíněné přiřazení není v Pythonu, protože to příliš připomíná C.

Přiřazení není výrazem, protože to připomíná C (i když s tímto možná i
trochu souhlasím).

Funkctionální věci příliš připomínají Lisp, nebo Scheme.

Já bych navrhnul, aby GvR dostal doživotní soudní zákaz s ostrahou učit
se další programovací jazyky, jinak z Pythona zmizí úplně vše.