[python] List comprehention

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Listopad 14 09:30:24 CET 2006

List comprehention som doteraz okrem trivialnych prikladov nikdy nepouzil.
Kedze to vsak ma v buducnosti v Pythone nahradit ine konstrukcie zacinam
sa o to zaujimat.

Zaujalo, ma ze
filez = reduce(lambda x,y: x+y, map(glob.glob, arguments))

alebo

filez=[]
for arg in arguments:
  arg_list=glob.glob(arg)
  filez += arg_list

sa da napisat cez generator zoznamu napisat takto:

[f for a in arguments for f in glob.glob(a)]

Nemozem vsak pochopit ako sa ten zapis skonstruuje:-) Uff, je to pre mna
intuitivne asi tak ako teoria relativity.
Da sa to nejako rozobrat na casti, alebo prezatvorkovat, aby bolo vidiet
co k comu patri? Moze mi to niekto vysvetlit?

Mgr. Ing. Roman MIKLÓ©
Prvá stavebná sporiteµňa a.s.
Bajkalská 30, P. O. Box 48
829 48  Bratislava 25