[python] List comprehention

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Úterý Listopad 14 11:48:16 CET 2006

Kdyz uz jste u toho, je nekde *rozumny* tutor na ty lambda vyrazy? Lisp
se mi kvuli tomu studovat nece...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/