[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Jan Matejka matejka na cat.cz
Úterý Listopad 14 12:26:32 CET 2006

> ale ak explicitne neotvaram ako je to v tom pripade cez
> file() hore, tak nemam ziadnu referenciu na subor, ktoru by
> som mohol vymazat a nemam ani co zatvorit. Jedine, ze by to
> bolo tak dokonale, ze subor uz netreba zatvarat o com pochybujem :-)

Soubor je otevřen v obou případech. Ve vasšem případě si však referenci na
objekt souboru ukládáte navíc do proměnné f.

Soubor se uzavře po uvolnění všech referencí na něj.
Referenci drží:
	- proměnná f (pokud je použita)
	- skrytý iterátor vytvořený při inicializaci cyklu a držený po
dobu vykonávání tohoto cyklu

Jan Matějka