[python] dotaz

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Listopad 14 18:57:16 CET 2006

Vilém Sysel napsal(a):
> Vzhledem k tomu, ze jsem uplny zacatecnik v programovani v Pythonu, obracim se na Vas jeste jednou s nasledujicim dotazem.
>       V souvislosti s moduly by mne zajimalo zda je k dispozici modul, ktery by dokazal nacist WWW stranku tak, aby se zobrazily jen textove udaje z teto stranky bez HTML tagu. Tyto textove udaje by se mely po nasledne aktualizaci  zapsat zpet do WWW stranky.
> [...]

Mě se zdá, že sháníte nějakou wiki, tedy web, kde by ve vašem případě
přesně určení lidé mohli editovat obsah webových stránek (bez znalostí
HTML - a bez html tagů) a následně vše ukládat. To přesně dělá wiki ...

Vyzkoušejte "naší" wiki: py.cz . Pro editaci zde musíte zadat jméno a
heslo (pycz a heslo). Editaci i ukládání je nejlepší zkoušet na Pískovišti.

--
geon
Pavel Kosina