[python] dotaz

Jakub Hegenbart kyosuke na seznam.cz
Středa Listopad 15 12:45:44 CET 2006

Hermanek wrote:
> <snip>
> V souvislosti s moduly by mne zajimalo zda je k dispozici modul, ktery
> by dokazal nacist WWW stranku tak, aby se zobrazily jen textove udaje z
> teto stranky bez HTML tagu. Tyto textove udaje by se mely po nasledne
> aktualizaci  zapsat zpet do WWW stranky.
>
> Toto reseni  bychom potrebovali pouzit pri  udrzbe velmi rozsahleho
> cizojazycneho webu nasi firmy. Ceske texty WWW stranek by  prepisoval
> uzivatel prelozenymi texty v cizich jazycich a to  tak, aby nemohl
> nenarusit HTML kodu techto stranek.
> <snip>
> [...]
Vidím to na dvě schůdné cesty, přinejmenším vzhledem k údržbě.

1) Překládat stránky pomocí CAT nástroje (Trados, SDLX...), který
takovéhle věci ošetří sám.
2) Vyextrahovat texty ze stávajících stránek do stringtable, doplňovat
je tam dynamicky (po překladu s přihlédnutím k jazykové mutaci) a už je
tam nikdy zpátky nevracet.

Osobně mi přijde, že cokoli jiného je trošku přes ruku.

Jakub Hegenbart