[python] (G)Vim - spuštění aktuálně editovaného skriptu

superman feed na centrum.cz
Středa Listopad 15 19:09:06 CET 2006

Obojí je možné, někdy je šikovnější to, někdy ono. Ale ve vimu
namakrujete snadno leccos, vždyť to má přímo podporu.

Úplně humpolácky lze dodělat něco jako (příklad pro Windows):

map <F9>ppp :update<kEnter>:!test_python.cmd %<kEnter>

A v test_python.cmd je skript, který prostě spustí python skript.

Tohle byl kdysi můj první pokud ve vimu. Je samovysvětlující. Příkaz
update nejdříve uloží soubor na disk, pokud nebyl uložen a pak spustí
skript test_python.cmd s parametrem jméno souboru.

Miloslav Ponkrác