[python] Čtení proměnné metody jinou metodou

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Neděle Listopad 19 09:58:47 CET 2006

Ahojte, mám možná banální dotaz, ale pořád mi jedna věc nedochází.
Řekněme že mám nadefinovanou metodu, která něco dělá a výsledek své činnosti
uloží do proměnné.
A já bych potřeboval, aby s touto proměnnou uvnitř metody, mohla pracovat i
jiná metoda, ale nemůžu přijít na fígl, jak na to, zkoušel jsem promměnou
přidat do return, tuto metodu pak vložit do promměnné a onu proměnnou číst,
to fungovalo, ale někdy člověk nepotřebuje aby se vykonala celá akce znovu a
pak uložila do proměnné, potřebuje jenom ony data...
Doufám že to někdo pochopí, vím že takhle něco řešit bez praktického
příkladu je dost těžké ...