[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Úterý Listopad 21 23:36:54 CET 2006

superman wrote:
> mě přijde řešení výjimkami taky čistější v tomto případě, navíc výjimky
> nahradĂ­ stovky funkcĂ­ na testy

Mozna mi neco unika, ale co kdyz mam treba nejakou fci, ktera ocekava
jako parametr nejakou funkci, kterou ma zavolat (treba nejaka trida pro
trideni je hezkej priklad), a zaroven se chce nejak elegantne vyporadat
s moznosti, ze dostanu nejaky nevolatelny objekt?

Kdyz bych danou funkci zavolal, mohl by se pustit nejaky kod, ktery by
mohl udelat neco, co ja nechci... Funkci prece volam tehdy, kdyz chci,
aby mi provedla to, k cemu existuje. Chci-li overit, jestli je
"sys.unlink" funkce, tak ji nebudu volat...

-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth