[python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Listopad 23 09:39:04 CET 2006

>Som si teraz pozeral to video z prednasky s Guidom ...
Rad by som si to video pozrel tiez, kde je to k dispozicii?

Jan Janech <devel na atlas.sk>
Sent by: python-bounces na py.cz
21.11.2006 20:58
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] Buducnost Pythonu: lambda, map, filter

Som si teraz pozeral to video z prednasky s Guidom (na moje prekvapenie
som tomu rozumel :) - kto by povedal, ze mi to cumenie na filmy v
povodnom zneni /aj ked len s titulkami/ na nieco bude) a cital si PEP
3100 a niektore veci ma potesili a niektore sklamali:
- lambda zostava (super :D)
- tak isto map/filter (nepouzivam, je mi to jedno)
- reduce zrusili (--||--)
- na moju zlost zrusili builtin fciu callable (just call the object and
catch the exception - ble)
- zrusili dict.setdefault() (zrovna ked som objavil, ake je to pekne
riesenie a zacal to pouzivat)
- a podla mna najhorsie, rusia statement print a nahradzaju ho za
funkciu... neviem aky bude mat potom este vyznam... teraz aspon
sprehladnoval vypisovanie na stdout/do textoveho suboru.

inak maju tam strasne vela vylepseni... ale tieto cistky (minimalne
aspon u toho print (:D) si mohli odpustit)