[python] zaporny systemovy cas

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Listopad 28 14:27:39 CET 2006

superman
> > Možná by se místo pass mělo použít něco
> > jiného, co se nemůže při optimalizaci
> > vyhodit.
>
> python a optimalizace? opravdu?

Opravdu!

A na jakou optimalizaci konkrétně se ptáš?
Bral jsem to spíš obecně. Ale rád se nechám
poučit, co přesně se děje při provádění pass.

Další komplikace souvisí s použitím generátoru
xrange(). Jsem zastánce toho, aby se používal,
ale v tomto případě se hledá chyba a vše
se tomu musí podřídit: nepoužít náhodný
generátor, použít co nejjednodušší konstrukce,
vyhnout se všemu, co není naprosto zřejmé.

Cílem je najít stav, kdy se drobnou změnou
minimalizovaného kódu navodí/odstraní chybné
chování. Pak se to dá dobře dohledávat.

pepr