[python] zaporny systemovy cas

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Úterý Listopad 28 14:56:51 CET 2006

superman wrote:

> [...]
> daly vyoptimalizovat, například klasický cyklus for, který se relativně
> dobře optimalizuje v pythonu neexistuje!!! Namísto toho je tam cyklus
> foreach, který se optimalizuje extrémně špatně až nemožně.
>
> Buďte rádi, že je GvR a spol. schopen napsat interpretr jakž takž. I tak
> se mi to nelíbí. Proč se třeba nepoužije generátor parserů a gramatiky a
> namísto si GvR lepí svůj, samozřejmě horší, nechápu. Namísto toho na
> přednáškách o novém pythonu se dozvídám, že světě div se, GvR použije
> abstraktní syntaktické stromy!!! To mě zajímá asi stejně jako na výstavě

Nevim, jak to presne v pythonu je, ale obecne abstraktni syntakticky
strom je vstupem pro generator vnitrniho kodu, ktery by mel byt uz
snadneji optimalizovatelny.
Presto ale nechci uverit tomu, ze python ve vysledku udela neco jako:

        mov cx, cislo

    L1:  <nacti dalsi 'i'>
         loop L1

Kazdopadne k jistym upravam by melo take dochazet na urovni procesoru.

Jen muj nazor,
Leo