[python] zaporny systemovy cas

superman feed na centrum.cz
Úterý Listopad 28 17:35:43 CET 2006

> V cem je "GvR slepeny generator parseru a gramatiky" horsi nez
> neuvedena_vec, zrejme nejaky yacc/flex/bison/...?

V tom, že GvR dělá to, co za něj udělají jiné programy a on pak nemá čas
soutředit se na další věci. Představte si, že GvR má 24 hodinový den,
musí se věnovat práci, rodině, světe div se musí najíst, dojít na
toaletu, do obchodu, atd.. a zbytek času se může věnovat pythonu. A
pokud značný čas vyplýtvá na low level věci, které zvládne generovat
kdejaký automat, tak není čas na jiné věci.

Podle mého by měl python standardizovat byte kód, protože tak se dá
prostor někomu, kdo si chce pohrát a udělat optimalizovaný virtuální
stroj pro python - s proměnlivým bajt kódem se na to každej vykašle.

Se standardním bajt kódem by se otevřela cesta do profesionálních
odvětví a enterprise aplikací, kde jaksi z principu neradi open source.

Navíc by odpadly takové věci jako argumenty GvR ve stylu, že tohle neumí
pořádně naprogramovat v jeho interpreteru, a proto to v pythonu 3 nebude.

A mám ještě asi tisíc dalších argumentů pokud je chcete slyšet.

Miloslav Ponkrác