[python] zaporny systemovy cas

superman feed na centrum.cz
Úterý Listopad 28 18:08:08 CET 2006

> Ad GvR, nemyslim, ze by byly programatorske schopnosti GvR nejvetsi prekazkou
> pro (ne)optimalizaci v Pythonu. Jak je mozne zjistit z
> http://docs.python.org/whatsnew/whatsnew25.html,  tak je uveden jako
> (spolu)implementator jen u http://docs.python.org/whatsnew/pep-343.html - PEP
> 343.

Já netvrdím, že je špatným programátorem, ale den má přeci jenom 24
hodin, ne? Nemůže dělat vše. Nebo stavitel dobu si taky doma soustruží
své šroubky a vyrábí jim závity? A nebo je prostě raději koupí a raději
se soustředí na důležitější věci.

> Nevite nekdo, zda se v Pythonu nechystaji pouzit VM Strongtalku? Vim, ze
> vyvojari Ruby se uz nemohli dockat, az to Sun uvolni ... navic by to mohlo
> poslat Parrot do vecnych lovist. Nic lepsiho, nez kompatibilita Pythonu a
> Ruby (a dalsich jazyku) na urovni bytecode by nas nemohla potkat.

Pak by ovšem ale GvR měl asi po srandě, protože už by nemohl tak
autoritativně říkat othle tam bude a tohle ne, protože by jen těžko
obhajovat, když to má podporu na vrituální mašině, dokonce to bude mít
podporu ve standardní knihovně té mašiny a od bude tvrdit, že je to
"nepythonovské" a prosazovat 3x pomalejší a neefektivnější řešení.