[python] zaporny systemovy cas

superman feed na centrum.cz
Středa Listopad 29 11:23:20 CET 2006

> To IMHO ukazuje na pro Guida neefektivne zvoleny nastroj, nikoli vsak na
> kvalitu vysledneho kodu. Mam-li uvest lehce vulgarni priklad, tak
> pouzije-li programator nejaky SCM s moznosti branchingu, muze byt vetsi
> pravdepodobnost, ze se radikalni zmeny o neco lepe otestuji, protoze
> muzou dele "zit" v neprodukcni verzi, a programator se mene nadre a
> treba bude mit i vic casu na ladeni a testovani, avsak samotna absence
> (chytreho) SCM jeste neznamena, ze se vyprodukuje zmetek ("horsi produkt").

To jsme trochu jinde. Pokud python potřebuje parsovat a zpracovávat
gramatiku, a to on potřebuje, pak to nemůžete srovnávat s SCM, který
není nutně potřeba.

Pokud člověk dělá deset rozsáhlých věcí sám, je programátorský výsledek
na 99,999% horší, než když si vezme na některé věci už hotový nástroj,
nebo knihovnu. Už jen proto, že i kdyby byl génius, tak není pán času a
prostě vyprodukuje lepší výsledek, když se musí věnovat třem věcem
namísto deseti.

Nepomlouvám GvR, že by byl špatný programátor, na to jsem asi malý pán,
ale prostě jen z toho, že se věnuje nepodstatným věcem a pak je to na
pythonu znát. A ono je!

Miloslav Ponkrác