[python] cyklus for (bylo superman: zaporny systemovy cas)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Středa Listopad 29 14:08:20 CET 2006

superman

> Já tedy nevím, ale cyklus for, ne foreach se
> používá tak často, že na to stačí pouhá statistika.

Jaký for a z jakého jazyka máš na mysli?
V Pythonu se taky používá "for", ale ve významu
foreach. A třeba v C/C++ má "for" syntaktickou
podobu hezčeji napsaného cyklu while.

Takže ještě jednou. V jakých jazycích a
jak často se ten klasický for používá?
(Třeba i statisticky vyhodnoceno, to
mi je jedno.)

Tvrdím, že v drtivé většině případů,
a to i v Pascalu, kde asi jde o "klasický
for" bývá tento cyklus použit ve významu
for-each nebo se dá použití for-each
snadno zdůvodnit a vysvětlit.

pepr