[python] Qt problém s českými verzáklami na MS Win

Petr Vaněk petr na scribus.info
Pondělí Říjen 2 10:33:10 CEST 2006

Dne pondělí 02 říjen 2006 00:11 Martin Glider napsal(a):
> Mám problém se zadáváním verzálek s diakritikou na MS Windows. Místo Č mi
> to píše ˇC, místo Á mi to vloží 'A atd. Objevuje se to jen na XP. V linuxu
> to pracuje správně. Knihovna je na obou OS ve verzi Qt3.

jaka presne je to verze Qt? Jaka je verze PyQt? Snazis se zapisovat do
standradniho widgetu anebo sis jej nejak podedil?

Je to divne, na zadnych win jsem takove problemy nemel.

Vubec je divne, ze to ani v linuxu nevole keyPressEvent().

petr

p.s.: *prinejhorsim* by to slo, jako "workaround", obejit tak, ze bys
odchytaval keyReleaseEvent a tam zkoumal, jestli uzivatel nezadal treba hacek
a kdyztak zamezil vypis atd. Ale to je blbina, pac to musi delat knihovna :/