[python] Blu IDLE

Jiri Vit jirivit na jirivit.com
Pátek Říjen 6 16:40:35 CEST 2006

ad 4. To pises po slepu, ze si zapnuteho capslocku vsimnes az konci
editace?

ad 5. To je dost hloupy argument bez jakekoliv opodstatneni. Komentar se
uvozuje jednim "#" a od editoru ocekavam, ze to bude delat stejne.

ad 6. jak to hledas (zdrojaky jsem nestudoval)? Mam za to, ze by stacilo
nejaky search na regexp typu r"^\s*class\s+"

ad 7.
> 7)Většina editoru ma jako základní nastavení černou a bílou. Každej si
> to musí přizpůsobit obrazu svému.
Jenze ten tvuj ten vetsinovy standard nema...

ad 11.
> WxPython se m moc nelíbí, mě přirostl k srdci Tkinter. V čem vidíš
> výhody Wx? Ve vzhledu nebo v tom že je to sním lehčí???
Lehci neni, ale jeho vzhled je na kazde platforme standardni.

Jirka