[python] Blu IDLE

Pavel Kosina geon na post.cz
Pátek Říjen 6 17:58:11 CEST 2006

Jiri Vit napsal(a):
> ad 5. To je dost hloupy argument bez jakekoliv opodstatneni. Komentar se
> uvozuje jednim "#" a od editoru ocekavam, ze to bude delat stejne.

IDLE to ostatně dělá taky tak, ale proč, to netuším

Blujacker: Jinak mě se to, jak jsem už jinde řekl, líbí. Přechod z mého
PSPadu však zatím nevidím ;-),  ale jako cvičení na Tkinter+Python je to
dobrý. Určitě by se stejné dalo udělat importování nějakého hotového
modulu ve wxPython, GTK nebo i Qt, ale tohle chápu fakt spíše jako
cvičení, jako ukázku, jako kompletně vlastní výtvor. Vlastně i v Tkinter
se to dá naimportovat -

 >>> import idlelib.EditorWindow
 >>> idlelib.EditorWindow.test()

, ale to je pak již nuda ;-)