[python] pipe

Jan Janech devel na atlas.sk
Středa Říjen 11 15:20:33 CEST 2006

select poznam... to som pouzival nad socketmi... lenze ako ukoncim
select... tiez nijako... jedine, ze dam dva subory, na ktore budem
cakat, a ak pride nieco na ten druhy, tak to berem ako eof (aspon tak
som to pouzival)... ak sa mylim, tak ma prosim oprav...
no... lenze, ja nechcem mat otvorenych viac descriptorov ako je nutne...
Neda sa nejako cez pipu poslat EOF?