[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Pátek Říjen 13 10:33:48 CEST 2006

Ja tiez fora necitam pravidelne ale hladam v nich len vtedy ked riesim
problem.
Myslim, ze do web-for prispieva vacsi okruh ludi, do mailinglistov
subscribuju hlavne ti co s tym pracuju profesionalne a
potrebuju rychlo riesit problemy.

Tomas Brabenec <konference na brabenec.net>
Sent by: python-bounces na py.cz
13.10.2006 09:41
Please respond to
Konference PyCZ <python na py.cz>

Konference PyCZ <python na py.cz>
cc

Subject
Re: [python] 2 mailinglisty su zbytocne

Web forum je fajn, ale ja osobne bych ho necetl. Nemam cas prolezat weby
a fora.
Kdybych vsechny konfery, ve kterych jsem, neni jich mnoho, mel
navstevovat na webu, tak bych se na to, uprimne receno, vybodl.
Uz ted zanedbavam nekolik web for, protoze na ne nemam cas. Mejl je
jednodusi, a rychlejsi. A navic, mejl odfiltruje prave ty "Ahojky, jak
se v Pythonu dela for..."

Tomas

P.S.: Souhlasim, ze HTML email je PRASARNA !!!!