[python] 2 mailinglisty su zbytocne

Jan Kundrát jkt na gentoo.org
Pátek Říjen 13 15:06:52 CEST 2006

Pavel Kosina wrote:

> Nepřeháněj. To není tak časté. A za druhé, nemusíš reagovat, nebo lépe
> řečeno nereaguj.

Ok, musim se priznat, se jsem o ML "tutor" mel spatnou predstavu.

Ad "nereagovani" - ono to neni tak jednoduche, pokud uz mam mail jednou
v mailboxu, je pravdepodobne, ze mu nejake usili venuju (aspon to
precteni subjectu prvniho mailu v threadu, ze jo). Mozna to zni jako
zanedbatelny mnozstvi, ale vynasob si to poctem ML, do kterych jsi
prihlasen...

Taky je pravda, ze podobny dotaz by svedcil o jiste bezohlednosti
tazatele, ale to jenom tak na okraj.

Nicmene ja jsem pomerne bezvyznamny clovek a pouze jsem vyjadril svuj
nazor plynouci z neinformovanosti o danem tematu.

> Ironie je, že jsem to byl já, kdo tutor inicioval  a teď obhajuji jeho
> zrušení.

Mas-li jakozto clovek, ktery je na obou ML aktivni, takovy pocit,
nejspis se pletu a dve konference jsou opravdu zbytecne.

> Neznáte někdo nějaké rozšíření mail. klienta, něco, co navždy ignoruje
> celé dané vlákno?

Nektere MUA to umi "samy od sebe", jine pomoci pluginu, jeste jine
dokonce vubec. Nenapsal jsi, o jakem klientovi mluvis, proto podle
hlavicek soudim, ze Thunderbird. Nic takoveho jsem pro nej nenasel :).
Taky nezapominej na to, ze nezanedbatelny procento lidi pouziva debilni
parodie na MUA, ktery hlavicky In-Reply-To ci References naprosto
ignoruji (pri cteni je to jejich boj, pri psani upime vsichni).

Hezky den,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth