[python] Staistika python.org

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 15 19:05:02 CEST 2006

superman napsal(a):
> To, že je zkouší načíst, to znamená, že je asi zkouší použít, ne? To
> znamená, že interpretr prostě zkouší použít pokud v registrech něco je,
> jako jsou cesty, locales, nějaké seznamy modulů a co jsem tam ještě za
> kýho čerta viděl.
>
> Jinak řečeno, chování Vašeho python intepretru, který si lokálně
> nainstalujete, nebo spustíte z Flashky je závislé na tom, co náhodně je
> na tom systému a jestli není nějak jinak nastavený globální python
> interpretr. Chápete?

python.exe:
Options and arguments (and corresponding environment variables):
-E     : ignore environment variables (such as PYTHONPATH)

> Jinak milión dolarů tomu, kdo mě poradí jak vytvořit pomocí py2exe
> binárku z pythonu, kterou je možné přejmenovat aby chodila. Když
> vytvořím binárku s názvem třeba program.exe tak chodí. Ale pokud jí
> přejmenuji třeba na programx.exe, tak skovčí s výjimkou a ani se
> nerozběhne. Je to takové dost nedokonalé. I proto raději píšu mnohdy
> programy v jiných jazycích, než v pythonu, protože tam prostě takové
> nedodělky necítím.

Zkoušel jsem to, skutečně se mi to nepovedlo přejmenovat, ale myslím, že
to musí jít přejmenovat přímo při vzniku, při vytváření. Nevěřím, že to
nejde. Zkus se zeptat v konfeře py2exe. A dej pak vědět ;-)

--
geon
Pavel Kosina