[python] Mobilni python

gsl na seznam.cz gsl na seznam.cz
Pondělí Říjen 16 08:53:29 CEST 2006

<  Na mě to nepůsobí jako bezproblémově a rozhodně ne dobře, pokud bych se
<  měl na python spolehnout jako na něco co bych dával mimo svůj počítač.
<
<  Miloslav Ponkrác
<
<  P.S.: Tímto už to přestávám řešit, prostě tohle je prasečina.

Aha, takže nějaké konkrétní ukázky a konkrétního programu, který by ukázal,
že existuje nějaký problém, se asi nedočkám škoda. Kdyby ano, možná by se
ukázalo, že to je řešitelné nebo by bylo možno napsat bugreport. Taky je možné,
že žádný problém vůbec neexistuje. Ty tu pořád píšeš, že to nefunguje a přitom
nejsi schopen dodat jediný nefunkční příklad. Já proti tomu mohu postavit svou
praxi, kdy toto řešení léta používám bez sebemenších problémů. To je myslím
z praktického hlediska rozhodující.

Petr Mach