[python] Mobilni python

superman feed na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 11:54:24 CEST 2006

> <  Mě přijde dokonalý popis algoritmu jako lepší, než demonstrace problému.
> <  Je to o třídy výše, řekl bych.
>
> Mně ne, pokud to neumožňuje problém předvést. Je možné, že je v tvé úvaze
> chyba a problém neexistuje, je možné že má zanedbatelný význam a není
> třeba se jím zaobírat. Prostě, čmelák taky teoreticky nemůže lítat, ale dokud
> lítá, tak to nemusí řešit. Já jsem praktický člověk, řeším reálně existující problémy.

Do zkoumání jsem se pustil na základě reálných problémů s distribucí
jedné pythonovské aplikace. Tedy jako řešení reálně existujících problémů.

Je možné, že jsem něco zvoral, ale při zkoumání vnitřních algoritmů, kde
python hledá moduly jsem přesvědčen, že v pythonovském interpreteru je
něco shnilého.

Problém odkládám, protože už nemám na další čas jak už jsem psal. Ono to
probírání zdrojáky python interpreteru a ty pokusy už tak zabraly dost
času a já nechci utrácet další.

M.P.