[python] rozsirovani pythonu

Vlado Balko vbalko na gmail.com
Pondělí Říjen 16 14:41:09 CEST 2006

no ja riesim podobny problem na diplomovke - celularne automaty.

Ja som rozmyslal o PYREX-e. Je to viacmenej metajazyk, ktorym spojis kod
pisany v cecku a kod pisany v pythone. Princip je taky, ze ku kodu v cecku
si vytvoris v pyrexe nieco ako header subor - prototypy tried, metod a
funkcii, ktore su volatelne z pythonu. Takisto naopak.

balky