[python] rozsirovani pythonu

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pondělí Říjen 16 16:13:28 CEST 2006

Martin Hassman wrote:
> Ahoj,
>
> potrebuji z vykonostnich duvodu prepsat par pythonovskych funkci do
> cecka. Delal jste to uz nekdo?
>
> Kdysi pred lety jsem si trochu hral s nativnim rozsirovanim (includy a
> lib dodavane s pythonem). Slysel jsem, ze mezitim vznikli nastroje
> (frameworky), ktere tu praci trochu ulehci. Nevite o tom neco? Po cem
> byste dnes sahli vy?
>
> Jedna se mi jen nekolik rychlych operaci s velkymi poli, pynumeric nestacil.

Ja osobne pouzivam zminovany Pyrex, ale slysel jsem, ze se da pouzit i
SWIG. Melo by jit o to, ze se kod napise primo v C/C++ a SWIG vygeneruje
wrapper (mimo jine i pro Python), ktery se da potom pouzit.
Bohuzel nemam osobni zkusenosti, ale vice se da docist na
http://www.swig.org/

Toto je myslim docela zajimave tema, tak nam potom prosim napis, co jsi
vybral a proc.

Leo